Word sponsor

Steeds meer bedrijven zien de noodzaak en voordelen van maatschappelijk verantwoorden ondernemen. Als partner van de Nederlandse Leverpatiënten Vereniging kunt u uw zakelijke en maatschappelijke doelen mooi combineren.

Circa 250.000 mensen in Nederland hebben te maken met een acute of chronische aandoening van de lever of galwegen. De gevolgen van leverziekte zijn dan ook vaak ingrijpend, op sociaal en economisch gebied.

De Nederlandse Leverpatiënten Vereniging zet zich in voor de patiënt met een leverziekte door een positieve bijdrage te leveren aan de zorg in het algemeen en het zelfmanagement van de leverpatiënt in het bijzonder.

werk-en-studie-man-en-vrouw-schudden-hand-liggend

We zoeken de samenwerking met bedrijven die onze doelstelling kunnen ondersteunen. Dat kan op verschillende manieren, zoals bijvoorbeeld een product- of projectsponsoring, maar ook met de inzet van uw kennis, middelen of diensten.

De Nederlandse Leverpatiënten Vereniging is een integere organisatie en handelt zo transparant mogelijk in deze.

Geïnteresseerd in een partnerschap?

Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden. Voor een oriënterend gesprek kunt u contact opnemen met José Willemse via e-mail of 085-27 34 988.

Deze partners gingen u voor.