Kantoor en ondersteuning

Het kantoor van de Nederlandse Leverpatiënten Vereniging is gevestigd in Hoogland. Vanuit dit kantoor organiseert de NLV al haar activiteiten voor haar leden en onderhouden we contacten met zorgverleners, zorginstanties, koepels, overheidspartijen, farmaceutische bedrijven en andere belangrijke partijen in het zorgveld. Daarnaast heeft de NLV goede relaties met andere Nederlandse patiëntenverenigingen en waar mogelijk adviseren zij elkaar ook. Dat geldt ook voor de relaties met buitenlandse leverpatiëntenverenigingen en koepels.
Het secretariaat is uitbesteed aan QS10, een full service back office organisatie die het volledige secretariaat voert, waaronder de leden- en financiële administratie voor de NLV. Ook de website is daar ondergebracht. Uiteraard gaat dit in nauwe samenwerking.
Tevens zijn er vrijwilligers actief voor de NLV. Vrijwilligers zijn actief als redactieleden en fotograaf voor de NLVisie, onderhoud en update van de website, lotgenotencontacten en waar nodig bij projecten. Voor de eindredactie van het kwartaalblad NLVisie en ander te ontwikkelen voorlichtingsmateriaal is een professional op freelance basis ingehuurd.

Directeur

josewillemse-6862defklein

José Willemse
Directeur