NVH viert 40-jarig jubileum

Geplaatst op 29-08-2017  -  Categorie: Algemeen  -  Bron: Nederlandse Vereniging voor Hepatologie

De Nederlandse Vereniging voor Hepatologie viert op vrijdag 29 september a.s. haar veertigjarig jubileum met een symposium in het Koninklijk Instituut Voor de Tropen in Amsterdam. Het geeft een mooi overzicht van de hepatologie in Nederland in het verleden en met een blik op de toekomst. Dat alles in een informele en gezellige sfeer op een mooie locatie.

leden van de Nederlandse Leverpatiënten Vereniging (NLV) zijn hiervoor van harte uitgenodigd om het jubileum mee te vieren. Met een interactief programma voor en door patiënten. Aan het symposium zijn geen kosten verbonden. U kunt zich voor deelname registreren via de link op de website van www.hepatologie.org. Bij uw aanmelding kunt u aangeven of u de gehele dag of alleen het ochtendprogramma aanwezig wilt zijn.

In de ochtend is er een interactief programma, waarbij de interactie (arts)onderzoekerpatiënt centraal staat.  Aansluitend zal professor Herold Metselaar terugblikken op de ontwikkelingen die de NVH in 40 jaar heeft doorgemaakt. Na de lunch zijn er prikkelende presentaties over de rol van Nederland bij de kennisontwikkeling over leverziekten en een blik op huidige en toekomstige ontwikkelingen.